Subject: Sportland Kõrvemaa Metsajooks 7.09.2025
From: <[email-masked]>
To: "Anija Vallavalitsus" <[email-masked]>, "'Kristina Keler'" <[email-masked]>
Cc: PÄA Põhja <[email-masked]>,PPA Põhja <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Jul 2025 12:24:45 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Oleme korraldamas pühapäeval 7. septembril 2025 Sportland Kõrvemaa
Metsajooksu.

Tegemist on Sportland Kõrvemaa Nelikürituse sarja selle hooaja viimase
osavõistlusega.

Võistlus toimub samadel metsaradadel ja distantsidel nagu ka eelmisel
aastal.

Uuendusena on juurde tulnud kepikõnni distants, mille raames toimuvad ka
Eesti Meistrivõistlused kepikõnnis.

Lisainfot Metsajooksu kohta:  <https://sport.sportlandkorvemaa.ee/>
https://sport.sportlandkorvemaa.ee/

Kirjaga kaasas on avaliku ürituse loa taotlus Anija vallale koos
rajakaardi ja liikluskorralduse skeemiga.

Kiri on edastatud info mõttes ka Päästeametile, Politseile ja RKIK`le.

Parimate tervitustega Kõrvemaalt!

Gisela Needrit

Neliku sarja peakorraldaja

56957333

[email-masked]

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient> 	 Virus-free.www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient>